Bloggar och eid

2009-11-27 @ 00:35:45

Det är eid imorgon och jag är klar med det mesta. Jag har bara några småsaker kvar att göra och det får jag göra imorgon bitti.

Min gulliga dotter och min gulliga svärson kommer hit imorgon och skall laga mat till hela familjen som en slags eidpresent. Det skall bli spännande och roligt och se vad de skall hitta på och laga för mat. Det skall också bli mysigt att få sitta tillsamans med sin familj.Det är så sällan numera som vi sitter tillsamans samtidigt.

Satt igår och pratade med min stora dotter om olika bloggar vi pratade också om min blogg. Jag sa till min stora dotter att jag tycker att min blogg är väldigt ytlig men min dotter tycker inte att den är ytlig utan att den snarare är lite ”opersonlig” och det är precis så som det är jag kan prata om djupa saker på min blogg det är inte det men jag väljer fortfarande att ligga lågt. Det är en balansgång för vad man skall välja att ta med i sin blogg. Jag vill vara anonym för jag vill skydda min familj och min egen integritet men samtidigt så vill jag inte vara för anonym.

Men jag älskar iallfall min blogg den har blivit som en kär gammal kompis som man måste hälsa på varje dag.

One thought on “Bloggar och eid

Kommentera

