Bröllopsklänningar

2009-07-30 @ 17:59:58

Idag har jag varit med min döttrar svärson och några vänner till min dotter och tittat och provat ut bröllopsklänningar. Min dotter var så fiiiiiiiiiiiiiiiin och vacker hon såg ut som en sagoprinsessa helt underbar. Ibland kan jag inte fatta att jag har fått så perfekta barn trots att hmm…. vi föräldrar inte är världens vackraste.

Men bröllopsklänningen var som klippt och skuren för min dotter det var som att den var ägnad enbart för henne. En vacker klänning med långt släp med draperingar och pricken över iet var en vacker slöja med tiara som passar perfekt till klänningen

Det var väldigt intressant att få vara med i bröllopsaffären de hade så underbara klänningar tiaror slöjor. Det var en helt ny värld som öppnades framför mina ögon. Eftersom jag själv inte hade någon riktig bröllopsklänning när jag gifte mig så blev det här lite av en premiär att få vara med om detta.

Jag är så glad och lycklig för min dotter och jag hoppas att hon får vara lycklig i alla sina dagar.

Kommentera

