Bröllopsyra

2009-10-26 @ 23:54:49 Nu börjar det dra ihop sig bröllopet är om några dagar. Min dotter och svärsonen var här ikväll det syns att de också börjar att bli lite stressade inför bröllopet.

Själv har jag tusen tankar i mitt huvud jag måste storhandla, städa och fixa festkläder till hela familjen med mera. Igentligen så tycker jag inte att det är jobben i sej som är det svåra……utan det är snarare allt som man måste hålla reda på…………är rädd att jag skall glömma någonting.

Dessutom så har jag också bröllopsgäster som kommer som också måste tas om hand. Det skall verkligen bli jätteroligt att få träffa alla.

Kommentera

