Helt underbart

2009-07-17 @ 01:03:00

Helt underbart var och grillade med några vänner i klagsham. Vi grillade laxspett och vegetariska spett med tomat lök svamp osv. Det var verkligen supergott allt smakar så mycket bättre i naturen. Sedan tog vi oss ett dopp i havet jag såg mest ut som en stor anka i mina kläder som jag badade i. Folk glodde verkligen när jag kom upp i mina dyblöta kläder……………har de aldrig sett klädsim förr ha ha…………..jag vet att jag inte såg riktigt klok ut men problemet för oss muslimer är inte att vi inte kan bada offentligt, utan att vi inte kan visa oss avklädd för det motsatta könet. I muslimska länder så är det väldigt vanligt att människor badar med kläderna på det ses inte som något konstigare än att bada i baddräkt. Men det värsta var nog inte klädsimmet det värsta var när jag skulle byta om vi hade slagit ihop två vindtält där vi skulle byta om. Jag fick knappt plats och det var jättesvårt att få av sig de sandiga och blöta badkläderna som jag hade på mig och ännu värre var det att få på mig de nya kläderna men til slut lyckades jag efter mycket om och men. Men jag tycker ändå att det var värt besväret det var så härligt att simma. Vi avslutade kvällen med en kopp te under en fantastisk solnedgång där vi satt i våra vindtält och tittade ut mot havet.

Kommentera

