Hes

2009-11-03 @ 14:21:11

Jag ha nästan tappat min röst det brukar hända någon gång per år. Speciellt om jag känt mig lite stressad en period.

När barnen var små så var det lite problematiskt för jag kunde inte skriva lappar till dem för de kunde inte läsa. Så jag fick gå nära dem och med hjälp av minspel försöka att få fram vad jag ville. Men nu är det igentligen inte några större problem förutom att jag gillar att prata förstås ;). Det är bara att vila rösten och inte anstänga stämbanden så mycket.

Idag så har jag en hel del att göra först och främst det gamla vanliga med städning och matlagning förstås vilket tar en evinerlig tid. Sedan har jag diverse olika småärenden hit och dit som måste göras.

Så nu är det bara att köra igång även om det tar lite emot med städningen.

Kommentera

