Jag har fått läsfnatt

2009-09-28 @ 22:35:38

Jag har fått läsfnatt kan inte sluta att läsa en bok som heter flickan som lekte med elden (skriven av författaren Stieg Larsson). Boken är en fortsättning av män som hatar kvinnor.

Ibland så tycker jag inte om att läsa romaner. För jag blir så inne i böckerna att jag inte kan slita mig från dem. Jag blir också lite ”läsilsken” och vill inte att någon skall störa mig. För jag går helt upp i böckerna och ser allt som en film framför mig.

Men jag älskar att läsa böcker. Speciellt så gillar jag att läsa faktaböcker böcker som har med verkligheten att göra. Självbiografier historeböcker och psykologiböcker med mera.

Jag rekomenderar er verkligen att läsa boken flickan som leker med elden.

Men dock med ett varningens ord. Lås in er och dra ner persiennerna och stäng av mobilen. För jag lovar er att ni inte kommer att kunna slita er från boken.

Kommentera

