Min egen blogg

2009-10-10 @ 00:21:51 Funderar lite på det här med att ha bloggar vad fyller det för funktion igentligen? Som jag förstår det så räknas det som väldigt trendigt att ha en egen blogg nuförtiden.

Så det är iallfall något trendigt som jag håller på med.;) fast jag inte är så särskilt trendig i vanliga fall. Men än utav anledningarna varför jag har valt att ha en egen blogg är att det först och främst är en rolig grej det är roligt att få mixtra och att hitta på olika saker som man själv har valt att lägga upp på sin sida. Jag är som sagt väldigt intresserad av bildkonst (och då gärna fotografier) och det är något som jag tycker om att visa på min blogg.

Sedan finns det en annan( kanske allvarliga aspekt) av att ha en egen blogg och det är att kunna ge uttryck för sina egna åsikter som man har över saker och ting. Kanske också möjligheten att få påverka och skapa debatt över frågor som jag anser vara viktiga och som jag anser att jag vill visa och lägga fram.

Visserligen har jag legat lite lågt med det på den här bloggen jag har inte riktigt velat ha den så personlig då den är öppen för allmänheten man kan nog säga att jag har provat mig lite fram. Men jag har en känsla av att min blogg nog kommer att bli lite mer personlig i framtiden då jag känner att det finns många viktiga frågor som jag skulle vilja ta upp.

One thought on “Min egen blogg

Kommentera

