Vilken underbar födelsedag

2009-07-05 @ 22:05:32
Vilka underbara vänner som jag har. Idag kom de och hämtade mig och vi körde till havet. De hade med sig en jättegod tårta och sjung och gratulerade mig. J fixade en jättegod vattenpipa.Det är så här det känns när livet är som bäst.

På kvällen så kom även min dotter och svärson vi åt pizza och tårta. Vi hade det jättemysigt tillsammans.

Man skall ta varje tillfälle i akt att fira tycker jag allt som kan förgylla vardagen det finns så mycket plikter och måsten i det dagliga livet ändå.

Kommentera

