vilken lyx:)

2011-09-05 @ 22:54:59 Idag så har jag varit på ikea. Strosade omkring där och bara kollade runt på allt möjligt. Min ena gulliga vännina gav mig ett present kort på ikea till eid:).Jag tror att jag gick runt på ikea i en och en halvtimme för att kolla vad jag skulle köpa. Det kändes verkligen jättekul att bara få köpa vad man ville. Det kändes verkligen lyxigt:).

Jag köpte iallafall blomor med krukor, 3 st fina glasljusstakar, bakplåtar som man kan baka cupcakes med, diskhandukar med mera:).

Men efter ikeabesöket så fick jag jätteont i hela kroppen. Jag kunde knappt ta mig hem med bussen. Det är liksom priset som man får betala numera för att få ha ett par roliga timmar på ikea. Men det priset är absolut värt. Jag kände mig väldigt nöjd när jag packade upp mina nyinköpta saker på bordet:).

Jag bara längtar efter att få sätta igång att baka cupcakes med mina nya formar:).

Kommentera

