Äntligen så börjar det bli vår

2010-03-15 @ 15:33:13

Vad härligt solen skiner idag äntligen så börjar det bli vår. Visserligen så är det fortfarande lite kallt men bara det faktum att solen börjar titta fram gör att det känns underbart.

Jag promenerade till praktiken idag. Det tar ungefär 40 min att promenera dit. Jag brukar promenera fram och tillbaka men idag så var jag helt slut så jag tog bussen hem.

och när jag kom hem från praktiken så fick jag lägga mig och sova i en och en halv timme. Men nu så är jag full av energi jag vet inte riktigt vad jag skall göra med min energi. Men storstädning här hemma behövs verkligen så jag får väll börja med det först.

Kommentera

