År 2010

2010-01-05 @ 01:07:54

År 2010 och vad skall det här året bjuda på då ???…………….I mitt fall så kommer det att ske många förändringar det vet jag iallafall. Bra eller dåliga förändringar det vet jag inte riktigt än. Utan det får tiden utvisa men i vilket fall som helst så kommer det att bli ett lärorikt år det är jag säker på:).

Nya årsskiften är alltid intressanta tycker jag. Förr om åren så brukade jag alltid avge nyårslöften. Ett återkommande löfte var alltid att jag skulle banta och gå ner i vikt. Det löftet har jag slutat med att ge då jag aldrig har lyckas med att genomföra detta. Utan det har väll snarare blivit tvärtom;) hmmm ha ha.

Visserligen så har jag väll inte riktigt gett upp hoppet om att gå ner i vikt ännu. Men nu ligger snarare motivationen mer på det hälsomässiga planet.

Kommentera

