Det ger mersmak av att ha kul

2011-04-25 @ 21:41:29

Har haft en härlig dag i min vänninas trädgård tillsamans med vännerna. Vi blev bjuden på lunch av den fantastiska värdinnan verkligen supergott. Det kändes jättemysigt att bara sitta där i solen och njuta av värmen.

Det känns nästan som att man håller på att bli lite bortskämd av alla trevliga bjudningar som har varit sista tiden. Det ger mersmak av att ha kul.

Imorgon så är påsklovet slut och dagarna återgår till sina vanliga rutiner. Själv så har jag bestämt mig för att påbörja en nyttigare livsstil. Jag vill försöka att bli lite mer hälsomedveten. Det känns verkligen som att jag har försoffat mig under vintern.

Så från och med imorgonen NYA tag in sha allah.

Kommentera

