En mammas kärlek

2010-07-07 @ 20:21:01

Jag vet att jag sagt det förut men jag har verkligen helt underbara ungar.I söndags så firade vi min födelsedag.

Hela familjen satt ute i det vackra vädret på picknick tillsammans. Och till och med min stora son var med (och det är verkligen rekord att få honom att följa med ut). Det händer inte så ofta nuförtiden att hela familjen sitter samlad tillsammans. Då alla är upptagna med sitt.

Min lilla dotter gav mig ett supergulligt kort på min födelsedag som hon tillverkat själv. Jag fick det på morgonen innan jag knappt hade hunnit öppna upp mina ögon.Det stod bland annat att inte ens för 5 miljarder kronor så skulle hon vilja ha en annan mamma än den som hon redan har. Det känns bra att veta att man inte blir bortbytt så där enkelt;).

När min stora dotter var liten så brukade jag också få liknande kort från henne. Ibland så brukar jag sitta och läsa dem när jag känner mig lite melankolisk utav mig. Och jag brukar alltid bli så glad när jag läser dem.

Barn har så rena hjärtan och de är så oskyldiga. Och jag är lyckligt lottad över att jag har fått fyra stycken utav dem:).

Kommentera

