En toaletthistoria

2011-02-17 @ 17:23:29

Jag känner mig så irriterad på alla otrevliga människor. Var på ett köpcentrum idag och gick in på toaletten. Jag valde den stora toaletten som är kombinerad handikapp och skötrumstoalett. Tycker att det är så jobbigt att gå till de små toaletterna eftersom att det inte finns något tvättställ inne på toaletten.

Jag tog ganska lång tid på mig inne på toaletten. Då jag var tvungen att städa toaletten då något kissat ner den. Och så passade jag också på att rätta till min sjal.

När jag var klar och öppnade toalettdörren så stod det en ilsken man utanför han sa ”VAD FAN GÖR DU INNE PÅ TOALETTEN”. Jag blev så arg så jag svarade tillbaka ”vad f…n tror du att man brukar brukar göra inne på en toalett”. Vad trodde han att jag gjorde där?????????????

Mannen kom av sig. Det svaret hade han inte väntat sig inte jag heller för den delen. Det är nästan så att jag blev lite förskräckt över mig själv.

Kommentera

