Födelsedagar och rehab

2010-03-29 @ 21:38:07
Jag har lite svårt att skriva några längre inlägg i bloggen just nu. Men här kommer i alla fall en liten uppdatering om vad som pågår i mitt liv just nu.

Just nu går jag sista veckan på rehab. Sedan så är det bara och vänta och se vad som kommer att hända. Jag tror att till en viss del så kommer jag att få fortsatt sjukersättning och till en viss del så kommer jag att hamna på arbetsförmedlingen.

Det känns lite jobbigt just nu innan alla bitar har fallit på plats. Men allting brukar lösa sig till slut på ett eller annat sätt. Det är bara och vänta och se.

Men idag så fyller min gulliga svärson 26 år idag så familjen var där och firade förstås. Vi blev bjuden på jättegod tårta som min stora dotter gjort plus en massa annat gott. vi hade verkligen jättetrevligt tillsammans. Det är så mysigt när hela familjen är samlad tillsammans.

