Förberedelse till inflyttningsfesten.

2011-07-01 @ 12:43:42

Imorgon så har jag inflyttningsfest det skall bli superkul:).

Jag har nyss varit och handlat mat inför festen. Det är så otroligt jobbigt att gå och handla nuförtiden. Det är så tungt och slitsamt att bära hem alla matkassar, jag känner mig helt slut. Men jag köpte med mig god glass från Lidel iallafall som en liten belöning för allt slit;) med alla kassar.

Det känns bra att jag är klar med nästan alla inköp till festen. Det är bara drickan som fattas men det får jag ta imorgon. Det blev alldeles för tungt att handla dem idag.

Kommentera

