Gästbloggare

2011-12-04 @ 16:07:10

Jag har bjudet in några gästbloggare till min blogg. Mina gästbloggare kommer att skriva om lite och varje. Något speciellt som den personen vill skriva om. Det skall verkligen bli jättekul att få ta del av mina gästbloggares inlägg.

En del av mina gästbloggare kommer att vara anonyma medans andra inte kommer att vara det.

Min första gästbloggare heter Pärlan. Läs hennes fantastiska dikter som hon har skrivit själv. Hennes dikter berör verkligen mitt hjärta och min inre själ. Man kan riktigt känna lidelsen i orden när hon skriver. Verkligen jättevackert.

Kommentera

