Grattis habibi på födelsedagen

2011-10-05 @ 11:19:49

Igår så var jag med min gulliga stora dotter på ikea och köpt presenter till sonen som fyller 21 år i idag. Mina underbara barn vad skulle jag göra utan dem.

Så idag så blir det firande med hela familjen. I år så är det första gången som vi firar sonen i hans egen lya. Det är fortfarande utanför min fattningsförmåga att jag har så stora barn. Att man kan gå hem till deras egna hem och fira deras födelsedagar. Det är bara att konstatera att livet fortskrider frammåt. Snart innan man ens har anat så sitter man där som en gråhårig gammal kvinna och är gammelmormor.

Men förhoppningsvis så hinner man uppleva en del saker på vägen innan man har kommit dit.

Kommentera

