Hinner knappt uppdatera på min blogg

2010-06-08 @ 16:38:33

Hinner knappt uppdatera på min blogg. Har haft så mycket att göra de senaste dagarna. Det har varit studentfester födelsedagar plus en massa andra saker som jag måste göra.

Om en vecka precis så reser jag och min minsta dotter upp till norrland. Det skall verkligen bli superkul att få träffa släkt och vänner.

One thought on “Hinner knappt uppdatera på min blogg

  1. Postat av: SELMA SEDEF

    Jag är en halvturkisk tjej vid namn Selma som kommer ifrån Norrköping, har ett distansförhållande med min pojkvän, Kastriot som bor utanför Göteborg och har albansk bakgrund. Jag älskar det albanska språket och vill lära mig det en vacker dag. Vill även besöka Kosovo, människorna verkar så härliga. maten likaså. I min blogg kommer du läsa mycket om mig och min pojkvän.

    Jag är en jordnära tjej, har dock en tuff attityd. Om jag stör mig på någon, kommer mitt turkiska temperament fram, haha! Intresserad av människor, vill utbilda mig till Socionom i framtiden och hjälpa ungdomar med problem. Jag är en galen tjej med mycket humor och kärlek.

    Ta en titt i min blogg. i hope u like it.

    Peace Love & Kebab ❤
    2010-06-12 @ 01:50:02
    URL: http://selmasedef.blogg.se/
    Postat av:

    Hej selma! kul att du tittar in på min blogg.Du har ett fint namn. Faktum är att mitt muslimska namn faktiskt också är selma. jag tror att jag läst någonstans att det betyder "fredlig".

    mvh annokas

Kommentera

