hmmm ett svårt val;)

2010-10-11 @ 18:44:34

Jag känner mig lite trött idag trots att jag har sovit bra. Jag känner att jag skulle vilja göra en massa olika saker. Men kroppen orkar inte har haft mycket värkproblematik de senaste dagarna.

Det blir lätt en ond cirkel. Ont i kroppen svårt att röra sig och rör man inte på sig så får man ännu mera ont i kroppen.

Men jag kom iallfall ut idag och promenerade en liten stund känns bra iallafall:).

Jag är så sugen på att fixa till min sons gamla rum. Men rummet måste målas om först innan jag kan börja på att designa om rummet. Jag tänker göra om rummet till en mysig indisk arabisk sittning. Ett rum fullt med kuddar och ljuslyktor. Ett rum som man kan koppla av i.

Jag håller fortfarande på och funderar ut färgsättningen som jag ska ha i rummet. Skall det vara starka färgglada färger eller skall jag ha lite sobrare lungnare färger i rummet hmmm ett svårt val;). Får fundera lite till.

Kommentera

