I rökrutan med grannarna

2011-04-29 @ 23:59:08

Satt ute lite på gården ikväll i den så kallade rökrutan tillsamans med några vänner(grannar också för den delen:)). Vi rökte lite vattenpipa åt chips och njöt av solen. Vi satt och pratade om livet i allmänhet. Vad skulle livet vara utan sina vänner.

Jag har också varit på besök i limhamn hos min trevliga vännina idag. Där blev jag bjuden på rökt lax och potatissallad verkligen supergott. Jag kände mig faktiskt lite bortskämd när jag satt där och värdinnan passade upp. (tack kära T:))

Kommentera

