Jag vet inte men ibland så kan jag känna mig så irriterad och störd på vissa människor

2010-05-24 @ 17:04:04 Idag så har jag uträttat massor av ärenden. Jag har bland annat varit på banken och kopierat papper.

Jag var också och köpte en födelsedagspresent till min kompis som fyller år snart.

Jag köpte presenten inne på albrekts guld. I kön före mig stod ett danskt par de skulle prova ut ett pärlhalsband. Och de tog väldigt låååång tid på sig med detta för att sedan inte köpa någonting. Jag kände mig rastlös och irriterad medans jag stod där och väntade.

Jag vet inte men ibland så kan jag känna mig så irriterad och störd på vissa människor. Till exempel människor som går alldeles för långsamt framför mig när jag vill komma förbi dem.

Eftersom jag är en person som tycker om att göra saker snabbt och effektivt så kan långsamhet stressa mig. Men jag vet att till exempel så kan min son tycka att jag stressar upp mig lite för mycket ibland.

Kommentera

