Kall vinterpromenad

2010-01-03 @ 21:54:20
Det är över tio minusgrader ute men jag gick ändå en liten promenad med min vännina. Har man bara på sig tillräckligt med kläder så är det ingen fara jag kände mig bara lite kall i ansiktet.

Det var en välbehövlig kvällspromenad jag har knappt kommit utanför dörren på flera dagar utan bara suttit hemma och ätit och ätit och tittat på tv. Och eftersom jag lider av svår värkproblematik så har inaktiviteten knappast gjort saken bättre. Men från och med imorgon så skall jag skärpa mig och komma igång med promenaderna igen.

 

 

Kommentera

