Men mamma har ni inte redan firat din födelsedag

2010-07-09 @ 19:38:54

Det är helt otroligt vilket fint väder som det är ute. Det måste vara närmare 30 grader. Det känns jättehärligt tycker jag.

Fast när man går ut så hör man folk klaga över att det är för varmt. Jag tycker att man måste ta vara på såna här soliga dagar. Med tanke på hur långa och kalla vintrar som vi brukar ha här i Sverige.

Imorgon så skall vi åka och bada. Vi skall ha picknick samt fira (min) och väninnans födelsedagar. Eftersom att vi fyller så nära varandra så tänkte vi passa på och fira tillsammans.

Fast ärligt talat så tror jag att jag har fått nog av mitt födelsedagsfirande för det här året. Jag har verkligen firats i dagarna tre. Min ena son sa till mig men mamma har ni inte redan firat din födelsedag.

Ha ha fast helt ärligt så är jag väldigt tacksam över att det fortfarande finns personer som gärna (eller ogärna;) vill fira min födelsedag. Det är verkligen jättegulligt av dem.

Och när man tänker efter så är det nog ganska märkvärdigt att fylla 42 år 😉

Kommentera

