Hur orkar människor egentligen Ha ha ;)

D mtun186

culture clash cartoons, culture clash cartoon, culture clash picture, culture clash pictures, culture clash image, culture clash images, culture clash illustration, culture clash illustrations

Jaha nu skall jag snart gå iväg och fira jul och som tur är så har jag redan min julmundering på mig;). Väldigt praktiskt att vara muslim inget tjafs med kläder så här vid juletid;)

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Grattis min älskade son på din 19 års dag 25 december 2011. Såg att jag missat att skriva in det. Så det måste genast rättas till.

Hittade den här bilden med supermario. Ett litet minne till dig;).

Kommentera

