Stackars muslimska kvinnor;)

2 thoughts on “Stackars muslimska kvinnor;)

  1. OJ! Är det så du tror? Att vi är förtryckta? Jag är född i Sverige, min mamma är från Norge och pappa från Sverige och jag är helt svensk, jag har slöja och jag är väldigt nöjd med det och mitt val i religion. Det krävs inte en man för att kvinnan ska besluta detta, det är till och med inte uppskattat att man gör det för sin mans skull. Utan det är emellan kvinnan och Allah=Gud. Lär dig lite innan du uttrycker dig! 🙂

    1. Hej Erica Ayouti:)jag tror att du har missförstått mig här;). Min mening med bilden var att vara ironisk;). Jag trodde att bilden förmedlade det. Att kvinnorna i bikini med plastikopererade bröst och kvinnan som sitter på sidan med en chipspåse verkligen är slavar under sina kroppar och under sina ”män”;). Att det är detta som bilden förmedlar. Det är intressant att en bild kan tolkas på så många olika sätt.
      Nu vet jag inte om du har läst min blogg. Men jag tror att det är uppenbart att jag själv är svensk muslim och bär slöja.
      mvh annokas

Kommentera

