På promenad vid havet (varning) massor av bilder;).

Det var så fantastiskt vackert när jag och en väninna promenerade vid havet idag. Vädret var helt perfekt. Hijabväder(slöjväder) som vi muslimer brukar säga. Inte för varmt och inte för kallt.

Jag fotograferade massor med min mobil och kunde inte låta bli att försöka att fånga allt det vackra som jag såg. Om jag kunde så skulle jag vilja bo vid havet.

Här kommer lite(eller många bilder)har allt för svårt att sortera ut de bästa.

Lite utav det vackra som jag såg vid havet idag:).

Kommentera

