Första fastedagen på ramadan(nu återstår bara 29 dagar;)).

Det gick iallafall över förväntan kände mig lite trött mot slutet. Det är väldigt långa dagar över 18 timmar utan mat och vatten. Men alla i familjen var jätteduktiga idag. Det blir en sådan fin gemenskap när man bryter fastan ihop.

Känner mig väldigt trött nu men jag kan inte riktigt gå och lägga mig än. Eftersom att man inte har så många timmar på sig att äta och dricka så måste man passa på och göra det när man får äta.

Orkar inte skriva mera nu men jag önskar er alla en fortsatt fin ramadan.

Kommentera

