Frågestund vad säger ni om det?

Det är så roligt att se att läsarantalet ökar på min blogg:).  Så roligt att det finns människor som vill följa min blogg. Det inspirerar att vilja skriva mera .

Funderar på att ha lite frågestund där ni som bloggläsare skulle kunna ställa frågor som ni skulle vilja veta mera om.

Nu har ni chansen;) så fråga på och jag skall göra mitt bästa för att svara er.

 

One thought on “Frågestund vad säger ni om det?

  1. Salaam aleikum!! hmm, lite svårt detta har nämligen flera frågor som jag vill ställa=)!!!
    Undrar om du ahr bytt ditt namn från det du fick när du blev nmangiven som barn? har dina barn muslimska namn? Bär alla tjejer du och dina barn hijab? Hur Firar du eid och firar du födelsedagar och julafton fast än du konverterat`? Vart i Sverige bor du? och tröffar du n någon systergrupp eller någon annan liknande grupp??

    // ”Lite” frågor som jag undrar över;)!!!

    // Svenska konvertiten Muslimah

Kommentera

