Så rik man är på kärlek.

Haft myskväll med döttrarna och lilla barnbarnet:).Min dotter bjöd på supergod mat som vi alla älskar i familjen. Tabule vindruvsdolmar och birjani. Gud så gott det var. När vi vaknade i morse så åt vi det till och med till frukost;).

Det känns så mysigt att bara få sitta och mysa med lilla barnbarnet. Som snart är 2 månader nu. Bara att snusa i hans hår och känna bäbislukten som luktar så gott. Och känna hur hans lilla kropp slappnar av helt tillitsfullt i ens famn. Det finns inte ord för att säga hur mycket som jag älskar mina barn och mitt lilla barnbarn.

Så rik man är på kärlek. Mitt modershjärta bara svämmar över av kärlek. Så mycket man har att vara tacksam över.

5 thoughts on “Så rik man är på kärlek.

  1. Alhamdolilah. Må Gud bevara dig och din underbara familj! Mash’Allah, vad vacker familj du verkar ha. Jag vill bara gifta mig och ha barn nu!!! Haha nej nu tar vi det lilla lugna men ändå!

    Tack för en bra blogg!

    Med vänliga hälsningar Maria

    1. Salam Maria:) tack så snällt sagt:). In sha Allah skall välsigna dig med en stor och fin familj i framtiden Önskar dig verkligen lycka till.

      Mvh annokas

    2. Salam maria!
      Jag undrar ifall du bor i göteborg?
      Låter väldigt fånig nu men det är nämligen så att det finns flera män ex. min man´s morbröder som är intresserade av att gifta sig snart inshallah! ifall du bor i göteborg så kanske det vort en slump =)hehe… hoppas att du maria inte blir rätt eller något bara tänkte här i min lilla bubbla =)=)=)
      du skriver ju att du vill ha barn och gifta dig snart inshallah!!=)

      /konvertiten muslimah

Kommentera

