Jag får väll vidarbefodra denna gulliga kommentar till Maria från muslimah;).

Salam maria!
Jag undrar ifall du bor i göteborg?
Låter väldigt fånig nu men det är nämligen så att det finns flera män  ex. min man´s morbröder som är intresserade av att gifta sig snart inshallah! ifall du bor i göteborg så kanske det vort en slump =)hehe… hoppas att du maria inte blir rätt eller något bara tänkte här i min lilla bubbla =)=)=)
du skriver ju att du vill ha barn och gifta dig snart inshallah!!=)

/konvertiten muslimah

5 thoughts on “Jag får väll vidarbefodra denna gulliga kommentar till Maria från muslimah;).

  1. Assalamu Aleyikum syster! Först och främst Alhamdolilah så gullig du är! Det var jättefint av dig att tänka på mig. Vad go du är! Jag bor inte i Göteborg utan vid Malmötrackterna och tyvärr (eller ja tyvärr och tyvärr) så är jag redan förlovad. Det jag menade med inlägget var att jag vill liksom gifta mig, vara gravid och ha 5 barn på en dag 😛 Men jag måste säga att jag var smickrad över att bli förfrågad haha. Jag hoppas att ni hittar någon snart till din mans morbrödrar och att han får ett lyckligt äktenskap inshAllah!

    Med vänliga och varma hälsningar Maria

  2. men annokas va söt du är som lägger upp denna så att maria verkligen ser=D =D =D!!!

    hehe maria vad söt du själv är=) inshallah så gifter du och din fästman dig snart inshallah!!;)och får fler barn! vad skönt att du tog det på rätt sätt iallafall=D!!!
    inshallah så tröffar de någon snart!!
    stor kram

    1. Inshallah! haha ja jag blev så chockad när jag såg inlägget och tom dubbelkollade så att det inte fanns fler Maria som skrivit på bloggen 😛 Haha oroa dig inte min vän jag tar inte lätt illa upp och du hade en god intention så lyste fram ordentligt i ditt inlägg hamdolilah 🙂

      KRAMAR! 🙂
      Ps. Du kanske inte firar alla hjärtans dag men jag vill iaf sända en massa kärlek till dig syster och även till syster Annoka (Heter du Annoka förresten?)! Glad alla hjärtans dag allesammans!

  3. hehe vilken tur det;)!! tack själv syster massa kärlek tillbaka till dig o främst annokas med som la upp inlägget=)!!!

    Få en fortsatt trevlig helg!=)
    Kramar från muslimah!

Kommentera

