Styleroom.

Jag får inte nog av inredning det är verkligen en hobby för mig. Jag har hittat en sida som heter styleroom där man bland annat kan  titta på inredningsstilar som olika människor har gjort i deras egna hem.

Det känns väldigt avkopplande att bara sitta och skrolla igenom och titta på bilder och få lite inspiration.

Lite bildexempel här nedan av vad man kan göra av en stege. Har själv funderat på att skaffa en dekorationsstege. Skulle vara fint att ha i vardagsrummet där man kan hänga lite romantiska prydnader.

stege
stege
stege
stege
stege
lantligt,stege
stege,Bohème,lantligt,shabby
Det är bara fantasin som sätter gränser.
2 thoughts on “Styleroom.

  1. Jag snodde en bild från dig 😉 fortsätt lägga upp! Det roligare att följa dig än att ta sig tålamodet och sitta vid sådana sidor. I alla fall för mig :$ Om du känner för det så kan du kanske lägga upp bilder på kanske vardagsrum i något orientaliskt men ändå ”neutralt” och ”anpassat” (hatar det ordet för det missbrukas så men jag hoppas att du förstår hur jag menar)?

    Med vänliga hälsningar Maria

    1. Hej Maria:) Vad roligt att du uppskattar mina inlägg. Jag skall se om jag kan hitta någon slags orientalisk stil;) när jag surfar runt lite på nätet. Kopiera vad du vill jag blir bara glad om jag kan inspirera någon med mina inlägg.

      Mvh annokas

Kommentera

