Inflyttningsfest i goda vänners sällskap:).

Min ena väninna har flyttat en del de senaste åren. Och tack gode gud för det;). För hur skulle vi annars få uppleva  alla dessa supertrevliga och roliga inflyttningsfester. Det är nästan så att jag önskar att folk skulle flytta lite oftare;).

Vår omtänksamma väninna en supervärdinna gjorde kvällen till en jättefin kväll. Det var länge sedan som jag skrattade så mycket. Det är mycket humor och skämt under våra träffar och  en del såna lite barnförbjudna ;). Men ibland så behöver man bara få flippa ut lite och inte tänka så mycket på vad man säger. Och det kan man göra bland goda vänner. Man kan helt enkelt vara sig själv.

Nu måste jag nog gå och lägga mig. Klockan är mycket men jag önskar er alla nattugglor en riktigt god natt.

Kommentera

