Fredag:).

Ikväll blir det barnvakt till barnbarnet vars föräldrar skall få gå på bio ikväll. Det kommer att bli så mysigt så att få gulla lite med världens sötaste lilla kille. Mitt hjärta bara smälter när jag ser honom.

Tyvärr så har jag så svårt att bära omkring  med honom. Det funkar helt enkelt inte med nacken och ryggen.Därför har jag uppbackning av världens bästa moster och morbror. Det är inga problem för alla vill hålla honom. Det kommer nog att bli lite lättare när han blir större då man inte måste bära så mycket.

Vi tänkte också passa på och ha lite myskväll:)(om den lilla killen låter oss ha det;) vi får väll se;)). Har laddat upp med chips och godis och fruktsallad.

Tänkte avsluta blogginlägget med koranen som jag lyssnade till idag. Det ger mig sådan sinnesro att lyssna på koranen och vill gärna dela med mig av den känslan till er. Önskar er alla en fortsatt fin fredag.

2 thoughts on “Fredag:).

Kommentera

