Målning och vänner och så vidare.

Varit fullt upptagen med vänner och familj plus en del annat småpyssel här hemma. Mitt senaste projekt (eller snarare min tanke och sonens jobb;)att måla om hallspegeln. Den blev faktiskt helt okej. Däremot så försökte vi också fixa till ett gammalt stålskåp. Tyvärr inte riktigt lika bra. Mest på grund utav värdelösa penslar som fällde penselhår.

Men jag får nog gå och köpa bättre penslar så att vi kan fixa till skåpet lite bättre. Annars så gillar jag nog mera nya möbler. Är inget stort fan av bättre begagnat om man säger så;) speciellt inte om det är hemmasnickrat utav icke professionella personer(som mig själv till exempel;)).

Men som sagt man tager vad man haver. Det är inte alltid som man kan få vad man vill ha. Då är det ändå bättre att göra det bästa utav det som man har.

Kommentera

