Förkyld det är kanske inte så tokigt med sjukdomsvinst;).

Det var rätt så länge sedan som jag var ”sjuk”. Bortsett från ett antal  andra sjukdomar;). Jag har ont i halsen och känner mig allmänt hängig. Och mina barn pysslar om mig. Vilka fina barn som jag har:). Min stora dotter kom med en stor gryta med Birjani hur gott är inte det:). Mina andra barn handlar mat, diskar(undrens tid är inte förbi;)).
Vad skulle jag göra utan mina fina barn. Så mycket man har att vara tacksam över.
Nej nu skall jag krypa ner med en filt i soffan och se om det finns någonting att titta på tv.
2 thoughts on “Förkyld det är kanske inte så tokigt med sjukdomsvinst;).

  1. Salam syster! Alhamdolillah vilken underbar familj du verkar ha. Inshallah med all den kärlek som du får så blir du frisk på nolltid! Det kanske därför du är förkyld – det är själen som vill ha ännu mer kärlek och inte att immunsförsvaret som är lägre än vanligt? 😉

    Krya på dig!!!

    Mvh Maria

    1. Så är det nog;). Lite kärlek för själen skadar aldrig det kan man nog aldrig få för mycket av:).

      Hoppas att du mår bra själv:) mvh annokas

Kommentera

