Supernöjd med min nya blom hylla.

wpid-wp-1363805511556

Hittade denna söta lilla blom hylla på Netto för 139 kr. Pyntade den med lite utav det som jag hade hemma. Bilden blev lite suddig lite svårt med direktbloggning med mobilen. Men det är kul att prova på någonting nytt.

Det känns roligt att få dela med sig av lite bilder också(inte bara skrift). Jag älskar att fotografera men är lite utav en perfektionist. Men skall man direktfota med mobilen så kan man inte vara allt för kräsen med bilderna. Och det är ju inte meningen heller. Meningen är att få dela med sig online vad man håller på.

4 thoughts on “Supernöjd med min nya blom hylla.

  1. Netto är roligt och lite farligt 😉 Tanken är att köpa mat, men jag kan komma hem med lite allt möjligt 😉 Fast den här var jättefin!

  2. Hej Mira:)ja det är samma sak för mig;). Tanken är lite mat men oftast så kommer jag hem med både det ena och det andra. Fast jag gillar netto just det här med att man kan hitta något roligt litet ”fynd”. Som till exempel den här hyllan som jag köpte.
    Ett litet tips är att man kan prenumerera på nettobladet om du inte redan känner till det. Då vet man på ett litet ungefär när man går till netto vad som finns där.

    Mva annokas

Kommentera

