Snön väcker mycket känslor;).

2 thoughts on “Snön väcker mycket känslor;).

  1. Hej! Hittade precis in på din blogg och det blev ett mycket trevligt besök. Det här med snö… jag tycker det är vedervärdigt att fortfarande plumsa omkring i snödrivor i södra Sverige. MEN dagar som denna, när solen lyser, vänder jag ansiktet uppåt och glömmer jag snön. Ha en bra helg! /Malin

  2. Hej Malin:) vad roligt att du hittat till min blogg:). När det gäller snö så stör det mig inte i grund och botten norrlänning som jag är;). Och man får passa på och njuta när solen tittar fram en liten stund. Och det bästa är just nu att vi är på rätt sida utav året iallafall. Nu kan vädret bara bli bättre med våren och sommaren att se fram emot.

    Mvh annokas

Kommentera

