Har öppnat upp min gamla blogg Photobyannoka.

Känner stort behov att uttrycka mig på något sätt. Hade en annan blogg som var en fotoblogg som  hette photosbyannokas men jag slutade att blogga på grund utav att jag inte har någon bra kamera. Kändes lite trist att titta på andras fotobloggar som fotar med riktigt bra kameror.

Men nu har jag öppnat min nygamla blogg igen men numera heter den photobyannoka. Har fortfarande ingen bra kamera men jag struntar i det  för tillfälligt. Jag fotar ändå. Bilderna blir kanske inte världens bästa men jag uttrycker min kreativitet genom bilderna.

Jag kommer inte att uppdatera den nya bloggen hela tiden. Men lite då och då när andan faller på och jag känner att jag har något att uttrycka. En del utav bilderna kanske ni känner igen från annnokas bloggen. I brist på annat så har jag tagit några foton som jag redan har på min blogg. Ibland så kommer ni att hitta samma bilder på båda bloggarna.

Men till fotobloggen kanske jag väljer ut de lite bättre fotografierna. Här på annokasbloggen så skildrar jag mera min vardag.

Ja så nu vet ni det;). Om ni känner för att kika in på den nya bloggen så är adressen;

http://www.photobyannoka.wordpress.com

2 thoughts on “Har öppnat upp min gamla blogg Photobyannoka.

  1. Foto är roligt. Ett tag så var jag med i diverse fotoprojekt, inte för att mina bilder var bra men för att det var kul att ta och lägga upp bilder efter teman. En favorit är t.ex. Veckans fönster, gillar av någon anledning fönster och dörrar. Ha en fin vecka!

  2. Hej Malin:) Vilken bra ide att ha veckans tema.Kanske något att fundera över. Fönster har jag faktiskt inte tänkt så mycket på. Men nu kommer jag att göra det;).
    Önskar dig en fin vecka också mvh annokas

Kommentera

