Babyshower.

Igår så var jag och minsta dottern och några vänner på babyshower. Det var verkligen full rulle;) musiken dånade och folk dansade för fullt. Babyn en liten flicka var jättesöt (ma sha allah) och babyns mamma likaså. Hon såg verkligen inte ut som att hon fått barn för en månad sedan;).

Vi hade jättetrevligt. Dock var bara musiken för hög. Stundtals så var det lite svårt att prata pga den höga musiken. Babyn hade öronproppar. Och min ena väninna hade servetter i öronen ett tag;). Det dansades för fullt på bord;) och ett tag så var det ringdans runt vårt bord där vi satt. Min väninna dansade på;) själv så nöjde jag mig att titta på:).

Efter babyshowen så åkte vi och köpte falafel som vi tog med hem till väninnas son. Vi tittade på film drack te och hade jättemysigt. Det blev en sen kväll vi kom hem vid halv två på natten.

Kommentera

