Arabisk frukost.

Försökte att få sova ut lite sedan minsta dottern gått till skolan. Hade precis lyckats somna om när min stora dotter ringde och sa att jag hade hennes nycklar. Hmm det var bara och klä på sig och gå och lämna dem. Kände mig lite småsur. Hade  behövt få sova lite till.

Men dagen blev bra ändå. Gick och åt arabisk frukost med en väninna och av slump så hann vi också med en liten tårtbit på Hollandia;) Sedan så mötte jag upp min stora dotter och lilla barnbarnet på stan.

Sedan direkt hem till sängen och vilade mig. Och nu sitter jag här med ett litet blogginlägg. Skall försöka att ta mig ut igen och handla mat nu. Önskar er alla en fortsatt bra dag.

2 thoughts on “Arabisk frukost.

  1. Mashallah annoka! Har tittat in väldigt mkt men inte kommenterat har alltid haft mkt för mig men nu ville ja in o säga att jag älskar din blogg mashallah !!
    Förresten ville bara fråga hur gamla dina barn ör? Väntar mitt andra nu Hamdullah de kommer vli 4 år mellan exakt nästan inshallah! Är bara nyfiken:-)
    Kram från muslimah

  2. Salam Muslimah vad roligt att du gillar min blogg:). Det glädjer mig om jag kan sprida några ord på vägen;). Stort grattis till din lilla baby (ma sha allah) barn är verkligen det finaste och bästa som finns. Önskar dig verkligen lycka till.
    Mina barn är (fyller detta år) 25, 23, 21 och 15 år. Plus att jag har ett litet barnbarn på 4 månader:).

    mvh annokas

Kommentera

