Till någonting annat.

Stora dottern och sötaste bäbis N var här idag och myste med mormor. Jag kan inte låta bli att pussa på mitt barnbarn hela tiden. Han är bara för go gullplutten. Min stora dotters barndomskamrat kom också förbi en sväng:). Hon är så söt och snäll och rar tjej. Man känner ett speciellt band med ens barns barndomskamrater. Det är så roligt att ha få tagit del i deras uppväxt också och få se dem växa upp.

Annars så har jag varit helt slutkörd de senaste dagarna har inte orkat göra så mycket. Men igår tog nog priset jag var fullständigt slutkörd. Har inte sovit så bra de senaste dagarna(inte för att jag brukar göra det i vanliga fall heller;))men de senaste dagarna har varit extrema runt tre timmars sömn per dygn.

Men iallafall eftersom att jag var så trött igår så ville jag bara äta kolhydrater(blir oftast så när jag sover dåligt). Så jag tog mina sista krafter och gick och köpte pizza. Africana med banan och curry ananas och jordnötter. Ingenting slår denna pizza jag älskar den:). Och som genom ett trollslag så fick jag nya krafter  när jag ätit den.

Tänk vad en god pizza;) kan göra för sitt välbefinnande jag orkade till och med att plocka undan lite.

Till sist så önskar jag er alla en fin dag.
Kommentera

