Så här hoppas jag att alla mammor har blivit firade idag;).

image

Jag blev inte riktigt firad så här ingen flaggstångs hissning;) eller en fin sång vid sängen;) men nästan. Dagen började med att jag fick ett jättefint kort av min minsta dotter:)som hon gjort i skolan. Vilket värmde mitt hjärta och speciellt för att jag snart nog inte kommer att få några flera såna hemmagjorda  kort. För att min dotter helt enkelt börjar på att bli stor (vart har tiden tagit vägen någonstans).

Sedan så kom stora sonen med två biobiljetter:). Hur glad blev jag inte för det, superglad :) . Är inne i en bioperiod just nu så det passar perfekt med biobiljetter. Sedan så fick jag fina grattis kramar av ”lilla” sonen(lilla och lilla min kraftigt byggda son på 186 cm ;) )vem säger nej till det:).

Sedan kom fina B min extradotter med tårta och godis och kramar vilket värmde mitt hjärta lite extra:). Tack fina B för det:). Och sist kom stora dottern och svärsonen och lilla barnbarnet:)love them. Med en underbar ljusstake i form av en fågelbur jag älskar den. Alltid min fina och omtänksamma dotter:). Vi var på ett köpcentrum häromdagen när vi gick förbi denna ljusstake som jag sa att jag tyckte om. Detta la min dotter på minnet och köpte den till mig:).

Och som en bonus på det så diskade min stora dotter ett jätteberg av disk. Det var nog det bästa utav allt:)(härligt nu kan jag bara koppla av resten av kvällen). Tack min fina och älskade barn för en jättefin mamma dag:) LOVE YOU.

Och som om det inte räckte så kom det ytterligare en bonus på ALLT  två kära vänner på besök:).  Jättetrevligt:). Vad vore livet utan  fina vänner ingenting:).

Tack alla för en jättefin söndag.

2 thoughts on “Så här hoppas jag att alla mammor har blivit firade idag;).

Kommentera

