Det är nästan så att man blir motad med kvasten:).

I lördags så var jag och några vänner hembjuden till en kär väninna på lite lördagsmys. Och det passade mig alldeles perfekt eftersom att min minsta dotter firade sin födelsedag(några dagar tidigare) med sina vänner. Förr om åren så var man eftertraktad på barnkalasen;) man skulle stå för underhållningen med lekar och tårta.

Numera så kan man inte nog snabbt lämna hemmet;)(det är nästan så att man blir motad med kvasten:)) så att det blir föräldrafritt. Men helt ärligt så är det ömsesidigt jag har liksom haft ett antal kalas genom åren så jag är rätt så nöjd med min insats där. Och min älskade dotter och hennes vänner skötte allt perfekt. Hemmet var till och med mer välstädat när jag kom hem än när jag gick hemifrån. Fina ungar.

Och det gick absolut ingen nöd på mig jag var hur nöjd som helst kan jag intyga. Jag hade det förträffligt bra med lördagsmys hemma hos min väninna på hennes fina och härliga balkong. Vi blev bjuden på ostbricka plus en massa annat smått och gott. Och till skymningen så satt vi och rökte vattenpipa och samtalade om livets alla möjliga ämnen. Tack kära K för en jättefin kväll:).

Kommentera

