Katrineholm.

Fotade lite när jag var på väg till Karlstad. Meningen var att jag skulle direktblogga. Men internet fungerar lite så där i min mobil så jag hade inte uppkoppling hela tiden. Visar några bilder i efterskott istället.

På väg mot Karlstad så stannade vi i Katrineholm för tågbyte.  Vi ( jag äldsta sonen och minsta dottern) satt och åt vår medhavda matsäck i en park utanför tågstationen. Solen lyste och vi hade det jättemysigt i väntan på nästa tåg.

1372156624330

1372158389803

1372158385840

1372158401752

Tre bilder av samma byggnad. Gillar att fota från olika vinklar.

 

Kommentera

