Årets första dopp:) fattar ni vad härligt det var;).

Jag och lilla dottern och systers familj har tillbringat en hel dag i Skanör på stranden. Det blev årets första dopp för mig i min fina burkini:). Trodde att folk skulle kolla lite mera än vad de gjorde. Men det gick bättre än vad jag trodde. Kände mig nästan som en helt ”vanlig” normal svensk kvinna på stranden med sina barn.

Vattnet var underbart. Lite kallt från början sedan så var det jättehärligt att bara följa med vågorna. Så fort som ramadan  är slut så måste vi alla vänner åka dit och bada och ha picknick och kanske röka lite vattenpipa;).

Nu är jag supertrött slutar här god natt alla kära.

Kommentera

