Den eviga matfrågan;) vad skall jag laga för mat idag då?

Det står helt still i mitt huvud.

Någon form av kyckling får det bli till köttätarna i familjen iallafall. Men vad gör jag för mat till vegetarianerna? Alltid samma fråga varje dag. Det hade varit så mycket lättare om alla i familjen åt samma slags mat. Men nu är det som det är och jag är ju själv en utav vegetarianerna;) i familjen. Så jag kan ju inte klaga;).

Samtidigt så är det roligt med varierande kost. Mina barn är van med massor av grönsaker. Vilket jag verkligen är glad för. Min ena dotter sa häromdagen att hon inte alls kunde förstå människor som inte gillar grönsaker. Och jag håller med henne;).

Men nu  nog pratat om mat. Dax att gå och laga den istället;).

Önskar er alla en fin dag.

 

Kommentera

