Mormor och barnstolar.

Snart är det eid skall bli superkul att få fira eid med familjen och lilla barnbarnet:). Jag har införskaffat en babymatstol här hemma. Känns lite konstigt att se den i köket för det var länge sedan jag hade en sån i mitt hus;). Det blev uppenbart nu under ramadan när hela familjen har samlats och ätit tillsamans  att den behövs. Det är för trångt att ha barnvagnen med in i köket när vi skall äta. Dessutom så kommer jag ha stor nytta utav matstolen i framtiden. Kommer säkerligen (ins) att få några barnbarn till i framtiden.

Det är verkligen en fin känsla att vara mormor:). Så härligt att få pussa på en liten knubbig och gosig liten kille på sju och en halv månad.Och så härligt att få följa hans utveckling. Numera har han två tänder och kan sitta utan stöd lilla bäbis:).

4 thoughts on “Mormor och barnstolar.

  1. Mashallah va underbart kan jag tänka mig.
    Väntar sj på mitt andra barn som är bf i nov inshallah:-).
    Så underbart m bebisar o deras utbildning:-):-):-)
    Må allah belöna dig o din familj inshallah

Kommentera

