Jag gjorde världens bästa fynd i fredags;). Gissa om jag är glad:).

Jag och stora dottern var inne på Nille på Emporia och tittade runt lite grand. Och där i fyndhörnan stod det här……. ett cafeset för endast 200 kr för hela setet (tidigare pris 798 kr). Jag blev verkligen superglad. Faktum är att jag tittat på det tidigare  och funderat på om jag skulle köpa det eller inte.

Det är verkligen ett tips att passa på och fynda trädgårdsmöbler nu. Köper man infravärme till balkongen eller altanen så kan man faktiskt sitta på balkongen ett bra tag till.
Kommentera

