Mormorsvakt och optiker.

Ikväll så blir det bäbismys och lördagsmys. Föräldrarna är på bio ikväll så då passar vi på och myser lite extra med finaste barnbarnet. Har köpt lite cola och ostbågar får se hur mycket vi hinner med att äta av det;). Men just nu så sover lillen så jag passar på med ett litet inlägg.

I övrigt så har jag och lilla dottern varit till optikern idag och testat vår syn. Min syn hade försämrats drastiskt. Jag har blivit ännu mera närsynt. Tydligen så skall man sluta att bli det när man är runt 30 år. Men i mitt fall så blir det sämre för varje år. Men än så länge så behöver jag inte gå till ögonläkare sa optikern. Skönt.

Lilla dottern hade också fått dålig syn så nu behöver hon också glasögon. Så nu är det bara att hitta några som passar oss. Inte det lättaste att välja bågar;).

Nu vaknade lilla prinsen så jag får sluta här för idag. Önskar er alla en fin lördagskväll.

Kommentera

